Hover Box Element

Hover Box Element

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Nauczyciele- wychowawcy grupy V:

Jolanta Dondziak

Anna Łukawska- dyrektor

Katarzyna Gułowska-Balcerzak-wicedyrektor

Konsultacje indywidualne stacjonarne lub telefoniczne z nauczycielem- wychowawcą:
P.Jola :poniedziałek,wtorek- godzina 12.00- 12.30
P.Kasia:poniedziałek, środa 11.30-12.00

Aktualności:

Zapraszamy wszystkich rodziców do odwiedzenia i zaobserwowania naszego nowego profilu na Facebooku. Będziemy tam dzielić się z Państwem ciekawostkami z życia Przedszkola i naszych Przedszkolaków.
Link do profilu:

31.03 Wyjście do Pasażu Grunwaldzkiego na zajęcia multimedialne , projekcja  filmu pt.”Basia”. Dzieci w tym dniu schodzą się do godz.8.00

Dnia 2.04 udział dzieci we Wrocławskim Festiwalu Teatrów Przedszkolnych – dzieci schodzą się do godz. 8.00 Śniadanie 8.10 Wyjście 8.30

Dnia 2.04 Świadomy Dzień Świadomości Autyzmu – Niebieski Igrzyska

Dnia 3.04 Koncert NFM

Dnia 4.04 wyjście do Dolnośląskiej Biblioteki Pedagogicznej na warsztaty „Na ratunek Wielkanocy”

Dnia 4.04 i 25.04 warsztaty „ W świecie perkusji”

Dnia 10.04 wycieczka do Parku Południowego – proszę zaopatrzyć dzieci w plecak, wodę i jakąś przekąskę

Dnia 14.04 – 3 reprezentantów naszej grupy bierze udział w półfinałach konkursu „ Uczę się bezpiecznie żyć)

Dnia 15. 04 wycieczka do Parku Tołpy oraz do Biura Rachunkowego – proszę zaopatrzyć dzieci w plecak, wodę i jakąś przekąskę

Dnia 24.04 wycieczka do ZOO – warsztaty „ Małpy” oraz dalszy ciąg zwiedzania – proszę zaopatrzyć dzieci w plecak, wodę i jakąś przekąskę

 

 

Tematyka na kwiecień:

2-11.04 Pierwsza pomoc

14-18.04 Tradycje Wielkanocne

22-30.04 Piękna nasza Polska cała

Cele ogólne:

• Zabawy literowe – wprowadzenie małej i wielkiej litery drukowanej „j,J” „ f,F” – wyszukiwanie wyrazów rozpoczynających się na poznaną literę, zaznaczanie w wyrazach poznanej litery, próby czytania sylab i prostych wyrazów ułożonych z poznanych liter. Rozwijanie umiejętności czytania.

• Dokonywanie analizy i syntezy wyrazowej ( dzielenie wyrazów na sylaby, głoskowanie, wyodrębnianie pierwszej i ostatniej głoski w wyrazie)

• Zabawy z całym alfabetem -próby układania wyrazów z poznanych liter -turnieje wyrazowo obrazkowe-Turnieje wyrazowo, obrazkowe – wymyślanie wyrazów oraz wyrazy rozpoczynające się na podaną przez nauczyciela głoskę – praca zespołowa i indywidualna – dziecko, które nie potrafi pisać nazwę wyrazu przedstawia obrazkiem przez siebie narysowanym.

• Opowiadanie historyjek obrazkowych oraz tworzenie własnych książeczek, wymyślanie własnych historii – rozwijanie myślenia przyczynowo skutkowego, umiejętności wyciągania wniosków, rozwijanie mowy, wypowiedzi wielozdaniowych, zwracanie uwagę na stosowanie poprawnych form fleksyjnych, prawidłowych konstrukcji składniowych

• Układanie zdań z podanym przez nauczyciela wyrazem.

• Zdobywanie dalszych doświadczeń w mówieniu oraz „ byciu słuchanym”, dzielenie się przeżyciami. Poszukiwanie własnych dróg rozwiązań, formułowanie pytań i odpowiedzi w sytuacjach zadaniowych.

• Nabywanie umiejętności wzywania pogotowia ratunkowego i informowania innych służb ratowniczych

• Przygotowanie dzieci do wykonywania prostych czynności ratowniczych ( pomoc przy skaleczeniu, poparzeniu, pomoc przy złamanej nodze – złamanie zamknięte podudzia,przy krwawieniu z nosa, w przypadku niedrożności dróg oddechowych, pomoc poszkodowanemu, który oddycha, ale jest nieprzytomny)

• Dostrzeganie wartości tradycji świąt wielkanocnych. Szanowanie tradycji innych kultur i religii.

• Rozwijanie szacunku do ojczyzny przez rozbudzanie zainteresowań związanych z małą ojczyzną. Utrwalenie symboli narodowych. Podkreślanie wagi świąt państwowych.

• Nabywanie umiejętności korzystania ze środków komunikacji miejskiej, jestem widoczny na ulicy – odblaski kamizelki ostrzegawcze. Bezpieczne poruszanie się rowerem, hulajnogami oraz rolkami.

• Obserwacje przyrodnicze

• Rozgrywki w szachy i warcaby – rozwijanie logicznego myślenia

• Utrwalanie znaków ( < > = ) – rozwiązywanie zadań

• Kody matematyczne – ćwiczenie pamięci

• Eksperymentowanie, badanie, wyciąganie wniosków

• Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10, próby przekraczania progu 10 – układanie przez dzieci zadań tekstowych

Przedszkole nr 99
ul. Inowrocławska9
tel: 71/798-68-27
tel. wew. dyrektor: 100
tel. wew. wicedyrektor: 101
tel. wew. intendent: 110
tel. wew. grupa V: 205
oddział grupy V czynny: 7.00-17.00