Witamy w naszym przedszkolu:
Nauczyciel- wychowawca grupy III:
Beata Łozińska
Barbara G-Graczyk
P.Beata: piątek-7.00-7.30 lub 11.30-12.00 w zależności od zmianyczwartek- 12.30-13.00 przy 1 zmianie lub 11.00-11.3- przy 2 zmianie
Aktualności :
7.03 W świecie Perkusji
13.03 – Koncert NFM
14.03 W świecie Perkusji
21.03 Powitanie wiosny w związku z tym prosimy, aby dzieci przyszły ubrane do przedszkola w ubrania z motywem wiosny (jasne kolory, kwiaty, itp.).
Dodatkowo 21 marca wszyscy ubieramy kolorowe skarpetki nie do pary na znak akceptacji dla różnorodności, odmienności i wyjątkowości osób z Zespołem Downa.
25.03 Wyjście do ZOO ( Podróż przez Sawannę)
Tematyka na marzec:
03-07.03 Poznajemy zwierzęta na wsi. Bezpieczeństwo na wsi, polu, pszczelarstwo, hodowla zwierząt.
10.03-14.03 „ W świecie matematyki” Kampania tygodniowa
17-21 Kampania „Powitanie wiosny”
24.03-28.03 Kampanie tygodniowa „ Woda to życie. Każda kropla to skarb”.
Cele:
– orientacja przestrzenna – dobre orientowanie się w przestrzeni
– rytmy – utrwalenie skupienia uwagi na prawidłowościach
– umiejętność dodawania, odejmowania
– wspomaganie rozwoju operacyjnego rozumowania
– umiejętność mierzenia długości
– umiejętność klasyfikacji
– zapoznanie z wagą i sensem ważenia
– utrwalenie figur geometrycznych
-znaczenie wody dla życia ludzi, zwierząt i roślin
– rozbudzanie u dzieci ciekawości otaczającym światem przyrody, oraz nauczenie ich prowadzenia obserwacji, wyciągania trafnych wniosków z przeprowadzonych doświadczeń, eksperymentów i zjawisk przyrodniczych.
-uświadomienie znaczenia wody w przyrodzie oraz konieczności jej oszczędzania,
– rozwijanie zainteresowań związanych z ekologią poprzez wykonywanie doświadczeń z wodą,
· Rozwijanie świadomości zmian zachodzących w przyrodzie wraz z nadejściem wiosny
· Kształtowanie umiejętności obserwacji przyrody i dostrzegania charakterystycznych cech wiosny.
· Budzenie radości i entuzjazmu z powodu nadchodzącej pory roku
· Rozpoznawanie i nazywania oznak wiosny (np. przebiśniegi, bociany, dłuższe dni, cieplejsza pogoda).
· Rozumienie cykliczności pór roku
· Aktywne uczestnictwo w zabawach ruchowych, muzycznych i plastycznych związanych z tematem wiosny.
· Współpraca w grupie
· Rozwijanie kreatywności poprzez wykonywanie prac plastycznych związanych z wiosną.
Najnowsze komentarze